soofiiiiee

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Sofie - 1 november 2013 21:29

Nu såg jag att det va EN HEL DEL GALNA meningar, till mitt försvar, jag bloggar genom mobilen och provade på något som heter "swip" (tror det heter så..), det är något som finns på mobilen, men inser nu att jag inte ska använda det!

Av Sofie - 1 november 2013 21:25

Hej, nu har jag återigen glömt bort bloggen! Dåligt..! Måste försöka bli bättre på det!

Anledningen till att jag gjöt bort bloggen är för att jag har haft min bästa vän Jennifer här två nätter och sen har jag lagt mycket av min tid på att spela zombiespel! Haha..

Jag har egentligen ingenting att bättra förutom att jag är rosa hårig och imorgon kommer det bli blåa slingor i också!
Jag har även fått mina efterlängtade leggings och en av mina nya tungpiercingar! En visselpipa :)
Inte dom bästa bilderna kanske, men begär inte för mycket, jag är ingen fotograf!

Nu ska jag kolla på tv och låta dagen/kvällen segla förbi.. Värdelösa fredag!

Kisses! / Soofiee

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Livet är som en sardinask, vi alla letar efter nyckeln

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards