soofiiiiee

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Sofie - 25 oktober 2013 22:33

God kväll! Måste säga att jag har haft en riktig bra fredag idag. Visserligen slutade vi skolan 15.30, 30 min senare än förväntat.. Det var mindre kul!
Vi hade en lunch på 3h så då stack jag och en klasskompis till IKEA så jag köpte migen riktig snygg väggspegel, en liten hylla och ett litet bord! Längtar till veckan då jag får hjälp att hänga upp grejerna och göra om hemma lite!

Jag har också beställt hårfärg, rosa, men vet inte hur jag ska färga det än! Topparna, underhåret eller slingor?! Det får jag klura ut! Jag beställde även två par leggings, galaxy leggings! Längtar tills jag får ggrejerna!

Nu ligger jag i mammas säng och kollar på True Blood. Tänkte försöka sova snart, är jättetrött!
Hunden har varit ute och gjort sitt, alla katter är inne och hönsen är inne, allt i ordning så nu ska jag kolla några avsnitt och sen sova! :)

Kisses! // Soofiiiiee

Av Sofie - 25 oktober 2013 08:17

God morgon! Det var några dagar sen jag skrev, men helt ärligt har jag glömt bort det :P haha.. Har spenderat mycket av min tid med att plugga! Och det här gått bra, har lämnat in nästan allt!

Nu sitter jag på bussen till universitet och längtar till i eftermiddag då jag får åka hem till mamma och vara djurvakt! :)

Skriver mer i eftermiddag, är lagom trött just nu och vill egentligen hem och fortsätta sova!

Kisses! / Soofiiiiee

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Livet är som en sardinask, vi alla letar efter nyckeln

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards